Senioren Tablet

Bij de Senioren tablet is de menustructuur speciaal voor ouderen samengesteld.

Anders dan de tablets die u bij een electronica-winkel zult vinden.
Doordat we een vast aantal apps per scherm laten zien, zorgen we ervoor dat we structuur en houvast kunnen bieden. We willen de tablet voor iedereen zo duidelijk en eenvoudig mogelijk maken.

Acer is een ijzersterk merk dat in vele huiskamers en op vele kantoren te vinden is. De betrouwbare hardware garandeert de beste prestaties en optimaal gebruiksgemak. Acer zorgt er met haar producten voor dat je overal ter wereld het beste uit jezelf kunt halen. Met laptops, desktops, tablets en zelfs smartphones kun je op elk moment de professional in jezelf laten zien. Op het gebied van entertainment is Acer ijzersterk. Met verbluffende graphics en razendsnelle processors word je werelden in gestuurd die je niet voor mogelijk hield. Met een uitgebreide lijn aan accessoires zijn je tablet, laptop en smartphone uniek en altijd optimaal beschermd tegen schade. De ontwikkelaars bij Acer zijn nieuwsgierig, vooruitstrevend en maken producten voor iedereen. Elk innovatief idee heeft als doel om te verwonderen en je verbeelding aan te spreken. Door producten speciaal voor jou te maken, richten de ontwikkelaars zich op de beste gebruikservaring en optimaal comfort.

heeft uw interesse of wilt uw meer weten en/of vragen stellen dan kunt uw hier
meer te weten komen.

16 February 2018

Maatschappelijk, Projecten

Heeft u een vraag, neemt u contact via social media.

Guntersteinweg 377,Den Haag

info@stichting-bop.nl